Vítejte !
Specializujeme se ve výrobě opravárenských souprav a regeneraci systémů proměnné fáze rozvodu VANOS v motorech automobilů
značky BMW.
V tomto okamžiku se v naší nabídce nacházejí:
- opravárenské soupravy soustavy VANOS pro tyto motory značky BMW:
M50TU, M52, M52TU, M54, M56, S50, S52, M62TU
- služba kompletní regenerace systému VANOS pro tyto motory značky BMW:
M50TU, M52, M52TU, M54, M56, S50, S52, M62TU
Zvu vás na našem seznamu na aukro.cz: http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=38365326
http://www.mehenker.com
Opravna sada oprava VANOS BMW M50 M52 S52 M54 S50 M62TU
Moderátor: jirka404
Pravidla fóra
Pokud zde chcete mit firemní inzerát je nutné na úvodní stranu vašich stránek umístit odkaz na náš web, jinak bude inzerát smazán.
Pokud zde chcete mit firemní inzerát je nutné na úvodní stranu vašich stránek umístit odkaz na náš web, jinak bude inzerát smazán.
Kód: Vybrat vše
<a href='http://www.bmw-forum.cz' title='BMW, Forum, Club'>BMW Forum</a>
Opravna sada oprava VANOS BMW M50 M52 S52 M54 S50 M62TU
Rozhodl jsem se vám ukázat, jaké jsou příznaky poruchy VANOSa.
Obvykle to je:
- poklesem točivého momentu a výkonu, zejména v rozsahu nízkých rotačních rychlostí
- zvýšením spotřeby paliva
- hlukem pocházejícím z krytu soustavy Vanos při cca 3000 ot./min.
- nevyrovnanými otáčkami motoru na volnoběhu
Dvě hlavní poruchy VANOS:
- Těsnění-

Hydraulická soustava systému Vanos používá těsnění zhotovená z materiálu nejrozšířenějšího na trhu - NBR (Buna, Nitryl). Tento materiál je přizpůsobený pro práci v teplotách -30 °C až +100 °C a není odolný proti syntetickým olejům. Z tohoto důvodu se neosvědčuje v prostředí benzinových motorů. Taková těsnění mají tendenci tvrdnout, smršťovat se a trvale deformovat. Má to za následek významné zhoršení těsnicích vlastností a tím poruchu celé soustavy (píst Vanosu může zůstávat stále v jedné poloze). Pomoci může jen výměna celého souboru na nový, protože BMW nemá ve své nabídce samotná těsnění. Je nutno pamatovat na to, že nový Vanos také používá těsnění zhotovená z méně odolného materiálu a porucha se může objevit znovu už po 30 tis. km!
-Hluk-

Spolu se zvyšujícím se počtem ujetých kilometrů nepřetržitá práce soustavy Vanos má za následek systematický otěr zubů v tisícihranných spojeních mezi nábojem řetězového kola rozvodu a ozubeným hřídelem pístu a mezi ozubeným hřídelem a hřídelem rozvodu. Toto vede ke zvětšení vůle mezi zuby výše uvedených spojení. A dále tato vůle způsobuje vznik rezonance spolupracujících součástí při cca 3000 ot./min. Rezonance je umožněna výrobně příliš velkou vůlí v opěrných ložiscích pístu.
Obě poruchy mohou být opraveny regenerací se mnou !
Obvykle to je:
- poklesem točivého momentu a výkonu, zejména v rozsahu nízkých rotačních rychlostí
- zvýšením spotřeby paliva
- hlukem pocházejícím z krytu soustavy Vanos při cca 3000 ot./min.
- nevyrovnanými otáčkami motoru na volnoběhu
Dvě hlavní poruchy VANOS:
- Těsnění-

Hydraulická soustava systému Vanos používá těsnění zhotovená z materiálu nejrozšířenějšího na trhu - NBR (Buna, Nitryl). Tento materiál je přizpůsobený pro práci v teplotách -30 °C až +100 °C a není odolný proti syntetickým olejům. Z tohoto důvodu se neosvědčuje v prostředí benzinových motorů. Taková těsnění mají tendenci tvrdnout, smršťovat se a trvale deformovat. Má to za následek významné zhoršení těsnicích vlastností a tím poruchu celé soustavy (píst Vanosu může zůstávat stále v jedné poloze). Pomoci může jen výměna celého souboru na nový, protože BMW nemá ve své nabídce samotná těsnění. Je nutno pamatovat na to, že nový Vanos také používá těsnění zhotovená z méně odolného materiálu a porucha se může objevit znovu už po 30 tis. km!
-Hluk-

Spolu se zvyšujícím se počtem ujetých kilometrů nepřetržitá práce soustavy Vanos má za následek systematický otěr zubů v tisícihranných spojeních mezi nábojem řetězového kola rozvodu a ozubeným hřídelem pístu a mezi ozubeným hřídelem a hřídelem rozvodu. Toto vede ke zvětšení vůle mezi zuby výše uvedených spojení. A dále tato vůle způsobuje vznik rezonance spolupracujících součástí při cca 3000 ot./min. Rezonance je umožněna výrobně příliš velkou vůlí v opěrných ložiscích pístu.
Obě poruchy mohou být opraveny regenerací se mnou !