Stránka 1 z 2
ABS
Napsal: úte 17. kvě 2011 10:06:28
od Perlos
Ahoj ..nevíte někdo nebo nemáte zkušenost s ABS . Koupil jsem BMW E39 525 TDS a bylo tam ABS které blokovalo řídící jednotku,po odpojení ABS jednotka naběhla..ale nejdou počítadla a tachometr..neukazuje to spotřebu a tak ..neví někdo jestli to nejde v jednote ABSnejak obejít ? nebo jestli někdo nezná problem u abs který se udajně vyskytuje dost běžně..kupovat se mi ABS moc nechce protože jak asi víte je to za ranec...jestli nebude ABS fungovat mi tak nevadí ale chtel bych aby mi makali budíky jestli někdo máte radu a zkušenost tak pořaďte díky moc ....muj mejl
jpauto@seznam.cz .. skype - perlos1594 nebo tady ..
ABS
Napsal: úte 14. čer 2011 21:44:58
od denny
Budeš muset tu ABS zprovoznit.Tachosignál jde nejdříve do ní a pak teprve dále po voze.Jen by to chtělo vědět,co hlásila diagnostika za chybové kody.
ABS
Napsal: sob 25. úno 2012 17:50:17
od meric
Zdravim dnes jsem vyměnil přístrojovku z jíné E 39 a nejde mě otáčkoměr tzn.ani ukazatel spotřeby.U kilometrů svítí červená tečka,která se má udájně vynulovat nebo ressetovat přes diag.nemá s tímto někdo zkušenost.
ABS
Napsal: sob 25. úno 2012 21:08:51
od jirka404
Ona totiž každá přístrojovka má takový chip s pamětí, kde je uložen a i načítá z ŘJ počet najetých kilometrů, VIN a podobné "zajímavosti". Ta tečka je servisní upozornění, že něco není v pořádku

, takže by se měla měnit jen při napojení na diagnostiku, která "zkopíruje" stará data.
Ještě drobnost - když si nyní zmáčkneš knoflík pro vynulování km a zapneš klíček, bude ti v řádku dole "běhat" VIN a servis auta ze kterého ta palubka je.
ABS
Napsal: sob 25. úno 2012 22:49:59
od meric
jirka404 píše:Ona totiž každá přístrojovka má takový chip s pamětí, kde je uložen a i načítá z ŘJ počet najetých kilometrů, VIN a podobné "zajímavosti". Ta tečka je servisní upozornění, že něco není v pořádku

, takže by se měla měnit jen při napojení na diagnostiku, která "zkopíruje" stará data.
Ještě drobnost - když si nyní zmáčkneš knoflík pro vynulování km a zapneš klíček, bude ti v řádku dole "běhat" VIN a servis auta ze kterého ta palubka je.
Jo dobře,ale jak mam teda zprovoznit ten otáčkoměr?půjdou vůbec nakódovat ty budíky.
ABS
Napsal: sob 25. úno 2012 23:15:02
od jirka404
Já se obávám, že to nepůjde ani přes diagnostiku. To auto ze kterého je ta palubka byl stejný typ ? (myšleno el. vybavení, převodovka, motor atd.) Musel bych mít oba VINy abych zjistil, jestli půjdou palubky spárovat.
ABS
Napsal: ned 26. úno 2012 10:11:31
od meric
Díky za ochotu a za snahu,zkusim to zjistit.
530d to byl určitě.
Rok motor a převodovku a výbavu a obě dvě vinka dam dohromady.
Takže je pravděpodobný,když vrátim ten starej,mělo by to zase chodit,ale neuvidim opět ty číslice.
ABS
Napsal: ned 26. úno 2012 14:20:14
od jirka404
Pokud vrátíš tu starou přistrojovku mělo by se to vrátit do původního stavu. Napiš mě proč jsi měnil přístrojovku (závada) , možná by se to dalo vyřešit bez výměny. Nemusíš hledat všechny informace. Stačí mě jen ty VINka. Podle toho mě všechny udaje o obou autech vyjedou.
ABS
Napsal: ned 26. úno 2012 15:42:44
od meric
Měnil se jí kvůli těm pixelům,že mě nešli,oprava cca 2.tis.sehnal jsem si proto jinou celou funkční za 500 a chtěl to jen prohodit.
vinko moje WBADP71000GS58141
Ta přístrojovka ukazuje jen tohle BS54879.
Sehnat někoho kdo umí přeprogramovat ty budíky jedině,jinak jí vrátim a dam si zpátky tu svojí.Neměl sem ponětí,že s tim bude takovej problém.
ABS
Napsal: ned 26. úno 2012 16:30:22
od jirka404
No ty máš Toutning 530d 10/98 a cpeš do toho přístrojovku Saloon 525tds 6/98. To ti nemůže fungovat ! Vrať to. Opravu vadných pixelů na displeji ti udělá šikovný elektromechanik za 300kč.