E46 Compact modrý dým po zahřátí

1975 - ....

Moderátor: jirka404

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

Hele lepší drahá sranda na opravu, než s tím autem nejezdit že mi sere jak to kouří :-)
Ale s tím názorem tedy souhlas?

Asi takhle...tohle to dělá od začátku. Když je motor studený, tak je to v pohodě...nebo se aspoň zdá.
Když je motor zahřátý a jedu vše je ok...ale když zastavím...nebo dám nohu z plynu a automat tam hodí volnoběh a pak přidám, tak to zahulí jako krá** a po zahulení zase nic.
Když jedu na "manuál" a třeba dojíždím ke světlům a motor se pořád točí rychlostí a pak sešlápnu tak nic.
Je to srozumitelný?

Vždy to prostě zahulí poté co motor jede chvilku na volnoběh a pak přidám.
Naposledy upravil(a) Hauzik2 dne čtv 18. říj 2012 13:37:17, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Conscious
Moderátor
Příspěvky: 71
Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Conscious »

No jasně... zastudena je olej hustší a nepronikne někudy kam nemá... Se zahřátím řídne,taky se tam zvyšuje tlak a lítá všude a vleze všude. Takže při přidání plynu se zvýší tlak,olej vletí do svodů a hulí. Na volnoběh se tlak sníží a olej se drží tam kde má být. Těsnění dříku ventilu je halířovka pokud se nezjistí že je nějaký ventil kaput. Tam bych opravdu zkusil hustší olej... když to přestane tak je to jasný a neřešil bych to dokud by to nezačalo znova s hustším olejem. Pokud to bude hulit dál,asi bych zkontroloval ventily,ale při provozní teplotě a ne zastudena. Teda touto cestou bych šel já... Počkej si ještě na názor Jirky,on je od fochu,já to mám jen jako zábavu. ;)
E21,jediná trojka s duší :)

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

No právě že to vypadá, že na volnoběh se dostane tam kam nemá/tudy kudy nemá a pak po přidání plynu se to vyfoukne ven ne?
OK dáme 10W40 po 500km s výplachem BG 109 (jak tady někdo psal) a uvidíme co ty na to?

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od jirka404 »

No chlapi, ona je tady ještě ta druhá verze :D - při malých otáčkách na volnoběh zůstává část oleje na stěně válce a po přidání plynu v důsledku větší dodávky benzinu a zvýšení otáček (tím i teploty ve válci) se ten nahromaděný nesetřený ojej spálí a proto to zakouří do výfuku.

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

Takze porad to same. Bud ventily (v servisu by ale snad neco poznali), nebo "vyhorely" valce. Vite jak nechci delat valce za 50 nebo kolik by to vyslo a pak prijit na to ze je to nejaka picoviny za 1000,-

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od jirka404 »

Už jsi dal ten papír za výfuk? :D . Podíval ses na víčko :D ? Dej podrobnější informace a něco vymyslíme, když to je takto na dálku. Jinak ti mohu poradit - zajeď k Bohmovi do Počernic. Je vcelku levný a hlavně prodává jeté díly na BMW. Kdyby to byly opravdu válce, stačí u něj koupit nějaký jetý polomotor, nechat v nějaké brusírně udělat výbrus a písty a potom to poskládat s tím, co zbude s tvého motoru. Myslím, že by jsi se vešel do 15tis. Ale myslím, že to je zatím předčasné, dokud jsme nevyčerpali všechny možnosti.

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

Super...moc dekuju. Vse udelam o vikendu a podam zpravu :-)

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

Tak auto je po vymene vsech filtru...olej 10w40 a proplach motoru + svicky a zmena v radu jednotkach procent tzn. zadna.
Test s papirem za vyfukem 0...vubec nic na papirku nebylo. Vicko oleje je bez znamek cehokoliv spatneho. Vymenena chl. kapalina a pry v ni nic nebylo. Uplne cista.

Dalsi napady :-)

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od jirka404 »

Jestli ty si z nás neděláš srandu :lol: . To snad není možné, aby se někde něco neprojevilo. Aby to nakonec nekouřlo proto, že tam teče moc benzinu. Jakou máš spotřebu? Nejezdíš někdy přes HK? Už se v tom ztrácím, ale někde jsi psal, že to "žere" olej. Máš to nějak podchycené kolik na 1000 km? Tohle by chtělo "osahat" osobně :) .

Uživatelský avatar
Hauzik2
Příspěvky: 27
Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

E46 Compact modrý dým po zahřátí

Příspěvek od Hauzik2 »

:-)
Hele nedelam. Spotreba dle pal. pc byla kolem 7,8-9. Nemam, ale o vikendu si klidne udelam vylet. Klido hned zitra. S tou spotrebou ted nevim, ale pred servisem jsem si dal kolecko 600km a musel jsem doplnit 1oleje! + pul litru vody.

Odpovědět