Právě je sob 22. zář 2018 22:33:03
profichip.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: M52B28TU za námi občas modro...
PříspěvekNapsal: ned 29. dub 2018 11:31:34 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 20:12:47
Příspěvky: 3
Ahoj, už se to tu řešilo u jednoho kolegy s e46 Compactem, jsem na tom téměř stejně. Jedná se o e39 528iA, motor m52b28TU double vanos, téměř totožný s m54. Auto po koupi celkem hulilo modře při jízdě, to že sem se spálil a měl to auto jít vrátit, je mojí blbost díky který jsem se poučil, ale k problému..
Po koupi a výměně oleje (5w40) a filtrů se to celkem ustálilo a nehulilo to, pak se to se zvyšující venkovní teplotou a zahřátým motorem stupňovalo, jízda setrvačností z kopce a následné přidání plynu= za mnou modrá "koule"... při zátahu nebo jízdě pod plynem (i lehčí) vše ok.
Potom jsem nechal udělat gufera ventilů (bez sundání hlavy), ale dříky se neměnily. Tuším, že se to lehce zlepšilo, ale potom se to zase začalo objevovat. Při další výměně jsem už dal 10w40, ale problém přetrvával. pak jsem koupil čistič palivového systému , nalil do nádrže a zase to bylo o něco lepší. Kupodivu se problém zase objevil. Následně jsem nechal změřit komprese na horkém motoru a na všech válcích 10,3-10,5. Na vodu jsem koukal a přijde mi, že občas ubyde, ale jsou to desetinky ml, olej ubývá, ale taky žádná tragédie, spočítáno to mám cca 1L na 2-3tkm jak mu zachutná...Koncovka výfuku je mastná, pokud se dostanu do kolony v letních parných dnech tak auto hulí nejvíce.. Separátor oleje je nový origo, motor běží jak má.
Shrnutí: při koupi a výměně oleje=na chvíli ok, výměna gufer=na chvíli ok, přechod na 10w40=na chvíli ok, čistič palivového systému = malé zlepšení (snad né pocitové :-)).. Auto občas smrdí možná jak 2takt a lehce spáleným olejem (což je logické jelikož se olej prostě spaluje)..

Koupit jiný motor je to poslední, co můžu, ale nechci udělat. S autem normálně jezdím, ale samozřejmě se snažím vyhýbat kolonám, ale už mě nebaví se moc omezovat.. Děkuju za vaše postřehy, rady, třeba i zkušenosti..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: M52B28TU za námi občas modro...
PříspěvekNapsal: ned 06. kvě 2018 20:02:54 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 20:12:47
Příspěvky: 3
Nikdo nic?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů