Právě je stř 26. zář 2018 11:35:37
profichip.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: čtv 01. pro 2011 18:30:04 
Offline

Registrován: čtv 01. pro 2011 18:24:04
Příspěvky: 4
Dobrej chci se zeptat jak nejlepe nahnat vykon???co je dobre co zas nedoporucejte ci tam dat jednotku??jine vstriky?dekuji za kazdou radu a pripominku!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: čtv 01. pro 2011 19:34:55 
Offline

Registrován: čtv 01. pro 2011 18:24:04
Příspěvky: 4
a jakou koliv radu co opravit na motoru chci komplet rozdelat motor...tak co treba vymenit za lepsi :)a jestli nevite o nekom nejlepe z hradcke kralove na diagnostiku diky za kazdou radu!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: pát 02. pro 2011 8:10:19 
Offline
Administrátor

Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Příspěvky: 86
Člen Denny - www.ase-dedic.com

_________________
Tuning | Koberečky BMW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: sob 17. pro 2011 12:25:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 18:02:30
Příspěvky: 81
1. Odstranit visko spojku a nahradit klasickým elektrickým ventilátorem.
2. pokud nepoužíváš šíbr,klimatizaci, a plno píčovin které hodně lidí ani nepoužívá všechno vyhoď mě to hodilo přes 100 kg ( -10kg= -1ps )
3. jednodílný kardan = momentálně máš 2 dílný, tyto kardany dělá firma ml-tuning cena cca 1500kč nárůst výkonu 15=25% lepší než chip odstraníš valivý odpor
4. Samosvorný diferenciál s menším převodem
5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca

_________________
Winter Slide: http://vimeo.com/18780126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2011 0:34:06 
Offline

Registrován: úte 27. pro 2011 0:27:14
Příspěvky: 1
Zdravím ve spolek, k čemu slouží odstranění tý visko spojky ? To opravdu přidá nějaký koníky ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 23:22:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 18:02:30
Příspěvky: 81
Visko spojka je vlastně valivý odpor který brání tomu aby se motor točil snadněji, jelikož je napojená na řemen který pohání motor, a když si zkusíš tím ventilátorem pohnout ucítíč že to není tak snadné, stejně jako jakékoliv rotační části které musí motor roztáčet ho brzdí, když tuto visko spojku odstraníš spolu s ventilátorem a dáš tam jakýkoliv ventilátor který připojíš přes baterku a například relátko přidané na druhý okruh vody ( já ho mám z Golf II ) tak se ti ventilátor sepne přesně kdy má a vypne přesně kdy má, není to nic složitého, tím ulehčíš rotaci motoru což ti přidá nějaký ten koník, cca se tvrdí 5-10 koní a jde to fakt znát na živosti motoru

_________________
Winter Slide: http://vimeo.com/18780126


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: ned 22. led 2012 20:54:24 
Offline

Registrován: ned 22. led 2012 18:35:11
Příspěvky: 9
ze všeho první bych začal tím že bych si změřil tlaky na válcích (kompresi) a od toho bych odvíjel další kroky s nahnáním výkonu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E36 coupe 2.5i 6v
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2018 14:51:05 
Offline
Administrátor

Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Příspěvky: 86
TommyD píše:
5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca


Můžu potvrdit, že chipování dává určitý smysl. Není to chip jako u TD a TDS, ale je to spíš optimalizace jednotky. Kamarád nechával dělat na 141kW tento chip -> http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... 25i-141-kw s úpravou a optimalizací na brzdě. Na výsledné kW bych tolik nekoukal. Jedná se spíše o zideálnění průběhu krouťáku a časování plynu. Je znatelné, že je to jede o něco lépe, ale hlavně ta odezva na pedál je mnohem lidštější.

_________________
Tuning | Koberečky BMW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů