Stránka 1 z 1

Nevím kterou

Napsal: ned 28. říj 2012 12:47:59
od LoveckyPetr
Nazdar pánové,zvažuju koupi Bmw a stále se nemůžu rozhodnout co koupit. Jediný v čem jsem si jistej je,že to bude combi.
Rozhoduju se mezi řadou 3 x 5 a taky ještě benzín x ropa?!
Byl jsem rozhodnutej pro E39 530d. Má ju soused,chválí si ji,možná by i prodal. Ale kámoši (samozřejmě benzíňáci a bez BMW) mě odrazujou, duvod: má to najeto kolem 350tis, nebylo šáhnuto v motoře (vstřiky,turbo,prý je tendle model náchylnej i na nápravu,nebo ramena?) a než dávat prachy do repasu,je lepší to koupit v benzínu?
Na co hodně trpí 530tka? Jaká je cca cena repasu,když odejdou vstřiky,turbo a další cypoviny?
Jak velkej je rozdíl mezi 3jkou a 5tkou - velikostně?
Nechci to kupovat na chvilku a rád bych si to auto nechal co nejdýl (r.v. kolem toho 2000),protože mě uchvátilo - velký,pohodlný...

Díky za rady,nebo tipy na koupi.

Petr

Nevím kterou

Napsal: ned 28. říj 2012 13:55:21
od jirka404
Nepřemýšlej o ropákovi, který má najeto 350 tis bez nějakých větších investicí, leda, že by ti ho soused nechal "za hubičku" :D . Jestli ti mohu poradit dívej se po 523i, nebo 525i. Jsou to nesmrtelné atmosferické šestiválce do kterých "vrazíš" za opravy minimálně. Pokud chceš poholdné auto na "doživotí" kup si třeba E39 s výše uvedenými motory. Ceny repasí nafťáků ti raději ani nebudu psát, aby jsi se nezhroutil :D .

Nevím kterou

Napsal: ned 28. říj 2012 14:09:36
od LoveckyPetr
jirka404 píše:Nepřemýšlej o ropákovi, který má najeto 350 tis bez nějakých větších investicí, leda, že by ti ho soused nechal "za hubičku" :D . Jestli ti mohu poradit dívej se po 523i, nebo 525i. Jsou to nesmrtelné atmosferické šestiválce do kterých "vrazíš" za opravy minimálně. Pokud chceš poholdné auto na "doživotí" kup si třeba E39 s výše uvedenými motory. Ceny repasí nafťáků ti raději ani nebudu psát, aby jsi se nezhroutil :D .
A když to porovnáš s tou řadou 3,tak tam se zaměřit na jakej motor kdyžtak?
Díky.

Nevím kterou

Napsal: ned 28. říj 2012 18:41:11
od jirka404
320i - 325i :D. Nesmrtelné atmosferické šestiválce. Spíš bych koukal po 325i, ten s trojkou dokáže slušně hejbat a i spotřeba je solidní.

Nevím kterou

Napsal: úte 06. lis 2012 12:00:07
od PetrH
Jak píše jirka404, rozhodně nejít do naftáku s více jak 300k najeto, to jsem udělal jednou na doporučení kamaráda, že je vsechno ok a pak jsem se nestačil divit, pumpa šla do háje ani ne do měsíce, nakonec jsem s ním nenajel ani 1000 km a šel z domu.

Nevím kterou

Napsal: pon 26. lis 2012 13:40:55
od MrCaesar
Když porovnám E39 530d a E46 320d, ve kterejch se občas vozím (jako spolujezdec), svojí E38 740i LPG a pár 5 a 3, který jsem byl projet s kupujícíma kamarádama... rozhodně bych šel, máš-li to mít na dýl, do E39. Mívaj lepší výbavy, jsou větší, pohodlnější a spotřeba není tak výrazně horší. Jestli nejsi typ, co se rád "vyblbne", rozhodně ber automat. Jestli se do E39 dělalo i EDC (nejsem si jist, 7er to měly), snaž se sehnat s EDC, ten řiditelnej podvozek je sedsakra znát. Co se motorizace týče, tak naftu opravdu ne, v benzínu se nemusíš bát ani 400tkm + je-li o auto dobře postaráno. 520,523 a 525 bych ale určitě zavrhnul a šel buď do 528 (141kW a je na tom se spotřebou líp nez 525, která má, tuším, jen 125kW) jestli jezdíš míň, nebo do 540 se zástavbou LPG (kolem 30-35 s bombou v rezervě), jestli jezdíš víc. Konkrétně ten druhej motor je k neutahání, má dostatek výkonu a ač je to V8, není to nenažranej chlastoun. Určitě se ale vyhni motorům s VANOSem. Dobrá věc na krouťk dole a tím pádem lepší spotřeba, ale bejvaj vydojený a jak se vysypou, je zle. Je to drahý a málokdo to umí udělat, jsou potřeba spec. nářadíčka.

Nevím kterou

Napsal: úte 27. lis 2012 14:41:31
od jirka404
Hele MrCaesar koukám, že brojíš proti VVT :D . Víš o tom, že to májí všechny moderní motory, nemluvím-li o nejmodernějších systémech. Co by jsi doporučoval? Stary šestiválcový dvanáctiventil bez VVT? :D

Nevím kterou

Napsal: úte 27. lis 2012 17:56:32
od MrCaesar
Proti Vanosu v principu nic nemám, ale a) ta generace motorů z první poloviny 90. let je měla jako první a co vím, bylo to lehce "syrový", umělo to odejít a pak to stojí v poměru k ceně těch aut dneska moc. b) s tím proběhem co ty motory mají už na tom bejvaj vanosy dost bídně. Takže bych to prostě jen nedoporučoval ve starších motorech... to samý, jako 4l V8 biturbo diesel, co se objevil v E38... postupem času dobrej motor, ale na ty první se prostě nadává :-)

Nevím kterou

Napsal: čtv 25. led 2018 11:39:08
od Jonkaterz
It's a good idea I never heard of and I agree