BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

1975 - ....

Moderátor: jirka404

Odpovědět
Lukas6312
Příspěvky: 1
Registrován: pon 02. črc 2012 9:04:55

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Příspěvek od Lukas6312 »

Zdarec Baworani,

řešil náhodou někdy někdo problém jaký mám já ?

Když chci zařadit zpátečku tak mi zdechne motor, vůbec mi nejde žádná elektrika do palubovky, nerozsvítí se mi ani jediná kontrolka pokud tam mám zpátečku, myslím tím že pokud když zdechne auto tak by měly svítit kontrolky před startovací polohou a když se mi tam náhodou podaří vrazit zpátečku tak se mi rozsvíti kontrolky, baterka,mazaní abs,asc,žhavení - rozsvítí se mi to jen na malou chvílu a hned to pak zhasne. Nevíte náhodou co by tohle mohlo způsobovat ??? Zajímavé je, že když je vlhko tak je to v pořádku, když je sucho tak to tam nevrazím ani náhodou a vždy mi zdechne motor. Přijde mi to jak kdyby to byl někde nějaký špatný kontakt, špatné zpátečkové čidlo a jinak už mě vážně nic nenapadá.Dnes budu odstavovat auto a budu pátrat po chybě, tak píšu hned abych mohl kdyžtak pátrat po více závadach. Co myslíte Vy ??? Díky za tipy.

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Příspěvek od jirka404 »

Tohle opravdu vypadá na nějaký zkrat. Podívej se jestli nejsou prodřené dráty u šaltpáky ke spinači zpátečkových světel, zkratovaný spinač, prodřené dráty v kufru atd. Musíš jít po vedení. Je to automat? Pokud ano je tam víc rizikových drátů :) .

Olda H
Příspěvky: 13
Registrován: ned 12. srp 2012 10:02:21

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Příspěvek od Olda H »

Lukas6312 píše:Zdarec Baworani,

řešil náhodou někdy někdo problém jaký mám já ?

Když chci zařadit zpátečku tak mi zdechne motor, vůbec mi nejde žádná elektrika do palubovky, nerozsvítí se mi ani jediná kontrolka pokud tam mám zpátečku, myslím tím že pokud když zdechne auto tak by měly svítit kontrolky před startovací polohou a když se mi tam náhodou podaří vrazit zpátečku tak se mi rozsvíti kontrolky, baterka,mazaní abs,asc,žhavení - rozsvítí se mi to jen na malou chvílu a hned to pak zhasne. Nevíte náhodou co by tohle mohlo způsobovat ??? Zajímavé je, že když je vlhko tak je to v pořádku, když je sucho tak to tam nevrazím ani náhodou a vždy mi zdechne motor. Přijde mi to jak kdyby to byl někde nějaký špatný kontakt, špatné zpátečkové čidlo a jinak už mě vážně nic nenapadá.Dnes budu odstavovat auto a budu pátrat po chybě, tak píšu hned abych mohl kdyžtak pátrat po více závadach. Co myslíte Vy ??? Díky za tipy.
Jednoznačně doporučuji zajít na diagnostiku. V BMW stojí diagnostika a vymazání chyb cca 500,-. Než se trápit a vymýšlet kraviny

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Příspěvek od jirka404 »

Nevím, kam jezdíš do BMW, ale hodina práce na diagnostice "koštuje" všude 1500 kč a většinou si to servis protáhne, aby trochu vydělal :) , takže ve finále platíš kompletní diagnostiku, protože málokterý servis ti udělá jen vymazání. Teda alespň v našich končinách. Vlastní zkušenost - nechtělo se mě "šachovat" se snímači a tak jsem je požádal o zjištění, jestli je to na vačce, nebo na klice. Nakonec jim to trvalo jeden a půl hodinky :) a stálo to 2700 kč. A to i přesto, že jsem měl závadu "zhruba" diagnostikovanou.

Olda H
Příspěvky: 13
Registrován: ned 12. srp 2012 10:02:21

BMW E46 320D ( 100 KW ) r.v. 99

Příspěvek od Olda H »

jirka404 píše:Nevím, kam jezdíš do BMW, ale hodina práce na diagnostice "koštuje" všude 1500 kč a většinou si to servis protáhne, aby trochu vydělal :) , takže ve finále platíš kompletní diagnostiku, protože málokterý servis ti udělá jen vymazání. Teda alespň v našich končinách. Vlastní zkušenost - nechtělo se mě "šachovat" se snímači a tak jsem je požádal o zjištění, jestli je to na vačce, nebo na klice. Nakonec jim to trvalo jeden a půl hodinky :) a stálo to 2700 kč. A to i přesto, že jsem měl závadu "zhruba" diagnostikovanou.
Ano, servis si nechávám dělat v BMW. Pravda je že mají hodinu rozdělenou na 12 AW (časových jednotek) po 143,-Kč včetně DPH a každý pracovní úkon má svůj počet časových jednotek. Takže když jdeš měnit třeba termostat, tak tam je 16 AW a ty platíš, a je jedno jestli to dělal 10AW nebo 20AW. Diagnostiku s vymazáním chybových hlášek si nechávám dělat dvakrát do roka (jarní a podzimní prohlídka) kde mi prolezou komplet auto, udělají diagnostiku, vyluxují auto, předají zápis o provedené kontrole, zaplatím 700,-Kč a jedu domů. Nevím jakou diagnostiku, s čím a kde ji dělali Tobě, ale za diagnostiku nezaplatíš víc jak 600,-Kč (přesně 476,- Kč bez DPH). Raději jsem si to ještě dohledal, abych ze sebe nedělal idiota :
Diagnostika - výpis chyb (test vozidla provést se systémem vozidla) - 4AW - 476,-Kč bez DPH

Odpovědět