Právě je úte 15. říj 2019 3:24:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Technika vyvažování alu kol
PříspěvekNapsal: pát 02. srp 2019 9:38:50 
Offline
Administrátor

Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Příspěvky: 95
Vyvážení alu kola se provádí pravidelně při přezouvání pneumatik, nebo při zjištění
nevývažku. Když si berete svého hliníkového parťáka nazpět ze servisu, na první pohled
na něm nepoznáte rozdíl. Co se s ním tedy stalo? Co je tak nenápadné, ale přitom činí tak
významný rozdíl v chování kola a v jízdních vlastnostech?

Alfou i omegou přesného vyvážení kola je jeho pečlivé upnutí na vyvažovací zařízení. To
se netýká jen chyby způsobené laxním pracovníkem, ale i možných chyb konstrukčních.
Všechny upínací přípravky musí být synonymem kvality. Po upnutí pověřený pracovník
spustí vyvažovací cyklus, kolo se začne točit a přístroj sám spočítá hodnotu nevývažku,
váhu potřebného závaží i jeho umístění. Vše se zobrazí na počítači a na technikovi je jen
nalepit závaží o správné hmotnosti na to správné místo. Tyto drobné plíšky jsou vyrobeny
zpravidla z ocele a lepí se z vnitřní strany na litá kola tak, aby neznehodnocovaly vzhled alu
disku. Pokud o jejich existenci nevíte, stěží si jich všimnete. Před dalším vyvažováním při
další výměně pneumatik je ovšem třeba je sundat, aby neovlivňovaly nové výsledky.
Jenže po nasazení třeba i dokonale vyváženého kola na auto se v některých případech
může zčistajasna začít zase chovat jako nevyvážené! Jak je to možné? Především kvůli
znečištění nebo poškození upínacího zařízení nebo nevývažků na hlavě kola či na
brzdách. Aby se odstranil negativní vliv těchto částí, přistupuje se někdy k dovyvážení kola
přímo na vozidle. A pak už konečně můžete frčet!


Přílohy:
10060775-1_600x600.jpg
10060775-1_600x600.jpg [ 33.35 KiB | Zobrazeno 999 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů