320d

1975 - ....

Moderátor: jirka404

tony-t
Příspěvky: 2
Registrován: úte 10. led 2012 8:59:24

320d

Příspěvek od tony-t »

Dobrý den,
mam bmw 320d kombi rok výroby 2007,najeto 170tis,koupeno v Německu.Stává se následující věc: v minusových teplotách,když auto nechám stát venku celou noc,tak mi ráno nejde nastartovat resp.nastartují to ale až na 4-5 pokus s tím,že mi to hlásí všechny možný chyby a servis.Poté co to nastartují a vypnu a zapnu motor tak vše funguje tak jak má a motor běží celý den v pořádku....vyměnil jsem na tom naftové filtry ale stalo se to znovu....asi to vypadá na vstřiky ale to mi v servisu při běžné kontrole nepotvrdili,chci se tedy zeptat jestli se někdo setkal s obdobným problémem.Díky

roman 328i
Příspěvky: 2
Registrován: pon 09. led 2012 0:53:55

320d

Příspěvek od roman 328i »

žhavičky,nebo velká ztráta el.energie. překontroluj ukostření a zkus si půjčit silnější baterii. Jinak champion žhavič 300kč výprodej autokelly a když seženeš někoho kdo má slevu tak tě vyjdou na 1000kč všechny čtyři.

tony-t
Příspěvky: 2
Registrován: úte 10. led 2012 8:59:24

320d

Příspěvek od tony-t »

no žhavící svíčky jsou v normě,to mě napadlo hned jako první a při servisní prohlídce mi bylo řečeno,že žhavičky jsou ok...ještě zkusím tu baterku a pokud to nebude ani tou baterkou tak se obávám,že to budou vstřiky...

Alda1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 15. úno 2012 11:39:37

320d

Příspěvek od Alda1 »

nazdárek,sháním čerpadlo na 320d..nutně..díky..

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

320d

Příspěvek od jirka404 »

Jestli máš v pořádku vedení paliva a motor točí při startování jak má, asi bude problém v čerpadle, nebo vstřiky. Zběžnou kontrolou se závada ve vysokotlaké části palivové soustavy neodhalí. To lze pouze na stolici. Nejdřív bych zkusil natlakovat vstřiky. Stačí, když ti dva za studena jen ukapávají a se startem je problém.

Alda1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 15. úno 2012 11:39:37

320d

Příspěvek od Alda1 »

jirka404 píše:Jestli máš v pořádku vedení paliva a motor točí při startování jak má, asi bude problém v čerpadle, nebo vstřiky. Zběžnou kontrolou se závada ve vysokotlaké části palivové soustavy neodhalí. To lze pouze na stolici. Nejdřív bych zkusil natlakovat vstřiky. Stačí, když ti dva za studena jen ukapávají a se startem je problém.
nemohl by si mi doporučit nějakou solidní a odzkoušenou firmu?? děkuju

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

320d

Příspěvek od jirka404 »

Těžko radit, když nevím odkud jsi, ale třeba se mrkni na reklamu pod těmito příspěvky ;) .


http://dieseltechnika.cz/vstrikovaci-cerpadla-vp-bosch/

Alda1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 15. úno 2012 11:39:37

320d

Příspěvek od Alda1 »

Děkuju,dneska sem kontaktoval www.dieseltechnika.cz a nabídli mi dvě varianty řešení,jelikož mi nebyli schopni říct přes mobil ,jestli je problém s čerpadlem..

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

320d

Příspěvek od jirka404 »

Já bych to hned "nehrotil" přes čerpadlo, ale nejdřív bych nechal otlakovat vstřiky. Tlakovou pumpu na vstřiky má každá autoopravna. A hlavně je to levnější varianta. Zejména když přihlédnu k tomu, že tato závada se mě jeví spíš jako ucpané vstřiky. Odkud jsi ?

Alda1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 15. úno 2012 11:39:37

320d

Příspěvek od Alda1 »

Tak sem se rozhodl po telefonické domluvě že jim ve středu přistavím auto.Je pravda,že tomu nerozumím,tak sem jim to dal celé,ať se s tím kluci poperou.Všechno prý otestovali a potvrdilo se čerpadlo.Údajně ho rovnou vyměnili za jiný kus a auto šlape.Dneska odpoledne si pro něj jedu,tak sem zvědavý.Ozvu se,jak sem dopadl.ahoj

Odpovědět