Právě je pon 22. led 2018 16:12:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motory m52b25, m52b28 a m54b30
PříspěvekNapsal: sob 15. črc 2017 8:11:19 
Offline

Registrován: sob 15. črc 2017 8:09:15
Příspěvky: 1
Zdáárek ;) ;)

Máte tu borce co poradí? Schválně :)
Jsem tu nový tak že, nevím jestli se tu něco podobnýho rozebíralo nebo ne. Chvíli sem zkoušel hledat ale nic moc spíš nic než moc teda :) tak že to zkusím sem nějak napsat. Rozepíšu to celý aby nechodili odpovědi typu jinej motor a to musíš tohle a tamhle to. Rád bych jasnou odpověď na můj problém.

Má někdo zkusenosti s rozebíráním a opravou motoru m52b28 , m54b30 a m52b25? Nedávno se mi stala taková věc (mojí vinnou) a to že mojí kočce vypověděl motor.
Začnu asi autem teda BMW e46 328i 2000 r.v najeto momentálně 232 tis. ve předu 225/35/18 vzadu 255/35/18 mam sportovní podvozek tak že tyhle 2 věci mi zaručujou celkem slušnou stabilitu ale i spoustu problémů bohužel. V zatáčkách se prakticky nedá utrhnou. (Teda pokud má člověk mozek a neletí do zatáčky nesmyslně rychle)
No tak že sečteno podtrženo co tomu je....

Odešly na prvním válci pístní kroužky a následkem toho jak jsem s klepajcím motorem
dojel 60 km to odnesla i ojnice a klika... (Jou ještě takhle. Nejsem automechanik tak že, sorry když napíšu hovadinu ale takhle nějak mi to řekl frajer co mi dělá auta celkem zručnej a šikovnej mechanik. Určitě říkal novou ojnici, přebrousit kliku vyměnit šály, rozvody a pístní kroužky :D Bohužel BMW nedělá často. Všeho všudy dvě a to druhy je e36 navíc ještě ke všemu ušmudlaná 18ctka tak že to nemůžeme nijak porovnat...

Jo aby sem se posunul k věci. Jak jsem psal chce to prakticky kompletně zrepasovat motor a to vychází jen materiál cca 30 000 s prací cca kolem 45 000 kč tak že, to zrovna není levná záležitost. Určitě první věc která mě napadla JINEJ MOTOR fajn celkem super nápad a možná i o dost levnější, ale co jsem tak koukal na internetu motor s nikdo neví kolika km ty jsou rozmezí nejlevnější asi co sem našel bylo něco přes 6 000 kč což se mi moc nelíbí a jinak 15 000 kč holej a ty mají vetšinou kolem 300 tis. a víc. (Což se mi nechce s tolika km kupovat. Jasný jak facka.) Když už seženu něco kolem 180-220 tis. je to od 27 - 35 000 kč ale pouze komplet nastrojenej i s převodovkou což mi je více méně k ničemu. Jako super vychází to finančně stejně za komplet motor, ale otázka je co vlastně pak pojedu koupit že jo. Pokud se s autem nejezdí tak aspoň 14 dní tak se nedá podle mě zjistit, jak na tom ve skutečnosti je a majitel mi určitě neřekne jo je to vyndaný z auta který mi tu půl roku stálo na šroťáku a s kámošema sme tu řádili o 106. Tak že by sem celkem nerad koupil motor co to má za chvilku spočítaný. Nehledě s mim stylem jízdy. (Tím míněno tak z 60% mu dávám pořád co se do něj vejde.) Tak že přivezenej motor by mě vyšel cca 15-20 000 kč. Další věc je že, když ten motor přivezu je třeba udělat taky spoustu věcí jako rozvody (10 000 kč), olej+filtr (3500 kč) popřípadě pístní kroužky ( 4-5 000 kč). No ale finančně mi to vychází o nekolik tisíc víc.(Záleží kam se pro motor pojede atd.) No a po dlouhým přemýšlení a dlouhým hledaní na netu náhradního motoru a dílů na něj. Mě tak napadlo vzít ojnici třeba z m52b25 to by měla být 2,5. Nebo m54b30 což by mel byt 3,0... Na to mi týpek co dělá moje auto řekl že se to bude lišit teď sorry jestli to bude sračka ve zdvihu válce ale že si tím není jistej že bmw nedělá že se mam zeptat někde na foru. Tak sem tu :D . Můj názor (názor blbce) na to je že se to zas tak od ty 2,5 nebo 3,0 neliší každopádně ty 2,5 mají jen o 1 KW navíc tak že by se to měnilo na vstřicích teda? Popřípadě když seženu ojnici kliku nebo i vačku buď teda z 2,5 což by bylo asi lepší nebo 3.0 tam bych i věřil že je větší zdvih válce. Jestli mi to bude pasovat na 2.8 nebo ne? Chci koupit použitou tu ojnici kvůli tomu že nová vychází něco kolem + - 6 000kč a to mi přijde trochu přemrštěný. A ať sem hledal jak sem hledal 2,8i motor na díly u nás neexistuje sehnat.(Nebo to neumím.) Proto se ptám jak to je protože tech 2,5 je na dílý celkem dost ušetřilo by to kapsu, nervy i čas hlavně...
Teď doufám že sem to napsal nějak srozumitelně aspoň trochu a že, mezi Váma tady bude borec kterej mi poradí, nebo i klidně nabídne nějakej ten díl popřípadě i motor za rozumnou cenu nebo mě aspoň nasměruje správným směrem Kam se obrátit.
Možná sem napsal trochu víc než bylo třeba, ale radši sem to rozepsal aby bylo jasný co potřebuju vědět.

Tak přeju hezký den a díky moc za čas a doufám že i za dobrou odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Nejlevnejší povinné ručení online sjednáte u nás!


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt