BMW 320 CI E46

1975 - ....

Moderátor: jirka404

Odpovědět
paconni
Příspěvky: 1
Registrován: pon 16. črc 2012 17:19:59

BMW 320 CI E46

Příspěvek od paconni »

Ahoj všichni,

jsem na tomto fóru začátečník a co se týče BMW, tak taky. A proto mám dotaz - chtěl bych si teď udělat radost a koupit si 320 Cabrio. Našel jsem jedno, co má tyto parametry:

320 CI
KM - 131 000km
RV - 2004
M paket
Cena - 160 tis

Moc se mě nezdá nájezd KM vs cena. Na co se hlavně dívat, abych zjistil, zda to nebyla přetočená záležitost? Zkontroluju servisku, popř zavolám do původního servisu a zkontroluju stavy km. PAk asi i nějaký nájezd za rok - zda to odpovídá.

Jaký jsou hlavní slabiny tohoto auta? Sedačky, ramena... Ještě něco?

Díky moc za odpověď.

Uživatelský avatar
jirka404
Moderátor
Příspěvky: 190
Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59

BMW 320 CI E46

Příspěvek od jirka404 »

Cena se mě zdá trochu přemrštěná :) . 2004 cabrio se prodává 115 - 140 tisíc Kč. Nájezd by mohl odpovídat, vzhledem k tomu, že v zimě se s tím moc nejezdí. Zkontroluj si pedály (ošlapané), volant a šaltrpáku (oleštěné), sedadla, střechu, únik olejů, atd. Jinak by to mělo mít běžné opotřebení, jako auto 8 let staré :) . Ramen bych se neobával, spíš bych si poslechl hučení ložisek kol, diferenciálu a převodovky a stav tlumičů.

Olda H
Příspěvky: 13
Registrován: ned 12. srp 2012 10:02:21

BMW 320 CI E46

Příspěvek od Olda H »

jirka404 píše:Cena se mě zdá trochu přemrštěná :) . 2004 cabrio se prodává 115 - 140 tisíc Kč. Nájezd by mohl odpovídat, vzhledem k tomu, že v zimě se s tím moc nejezdí. Zkontroluj si pedály (ošlapané), volant a šaltrpáku (oleštěné), sedadla, střechu, únik olejů, atd. Jinak by to mělo mít běžné opotřebení, jako auto 8 let staré :) . Ramen bych se neobával, spíš bych si poslechl hučení ložisek kol, diferenciálu a převodovky a stav tlumičů.