Právě je pát 19. črc 2019 8:28:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 15:27:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. dub 2012 15:13:54
Příspěvky: 9
Mám problém, že vždy, když sešlápnu spojku, tak mi spadnou otáčky příliš nízko a motor se zakucká a chcípne. Myslel jsem si, že je to vzduchovým filtrem. Protože, když jsem nadzvedl poklop od filtru, aby si přisál toho vzduchu víc, tak se otáčky srovnaly a přestal chcípat. Filtr jsem dal nový, ale problém stále trvá. :cry:

Díky za každou radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 16:53:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Nešlo by to trochu víc rozvést :) - třeba jak motor pracuje ve vyšších otáčkách, start, pravidelnost chodu, cukání, atd. Pokud napíšeš takto stručný dotaz mohl by jsi dostat rady od špatného benzinu až po svíčky :) .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 17:25:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
a to dělá jen při sešlápnutí té spojky ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 22:57:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. dub 2012 15:13:54
Příspěvky: 9
Ve vyšších otáčkách se chová motor normálně nevynechává reaguje i akceleruje. Jen volnoběžné otáčky padají moc nízko a motor se jako by dusí. Závadu jsem, ale už našel a odstranil. Vyčistil jsem váhu vzduchu a vyměnil jsem chobot vedoucí od váhy do motoru. Byla v něm díra a motor si přisával vzduch od jinud. :roll:

Dík za rychlou reakci :-) kdyby něco, budu se ptát znova.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 23:50:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Takže klasická závada - přisávání vzduchu :D . Pro příště nejjednodušší diagnostika tohoto problému je nastříkání startovacího spreje do motorového prostoru. Pokud se zvýší otáčky je jednoznačně závada ve falešném přisávání. To platí i pro podtlakové hadice.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 11:44:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. dub 2012 15:13:54
Příspěvky: 9
Aha děkuju za radu. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů