Právě je pát 19. črc 2019 8:25:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: úte 18. zář 2012 11:10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Zdravím všechny BMW nadšence :-)
Mám problém s BMW E46 316Ti AT. 1.8 85Kw N42 2002 Compact Najeto: těžko říct, tacho cca 170 000km
Příznaky:
Motor je studený....nastartuji....vše naprosto v pořádku....jedu...první zácpa po 1km...jedu...zase zácpa...pořád vše v pořádku při jakýchkoliv rychlostech a otáčkách...
Motor se zahřál a začíná kouřit modře...když se rozjedu a chvilku jedu zdá se, že to přestalo...zastavím na světlech a chvilku stojím...rozjezd opět stejný dým a tak už to zůstává až do následného vychladnutí.
Když jedu konstantní rychlostí, motor se zdá, že nekouří...jakmile pustím na chvilku plyn a následně přidám, zakouří.

Prosím o rady
Nestalo se to někomu z vás?

Mám podezření na pístní kroužky, nebo těsnění ventilů.


Intenzita/průběh a barva kouře asi takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=AyOaXgHBatw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: úte 18. zář 2012 20:41:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. srp 2012 13:30:11
Příspěvky: 7
Bydliště: Solnice
Zkontroloval bych hustotu,barvu oleje , olejový filtr ;)

_________________
BMW E36 320i Vanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 19. zář 2012 12:08:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Viděl bych to na spalování oleje, tzn. jak píšeš pístní kroužky, těsnění dříků ventilů, ale je tady i možnost poškozeného těsnění pod hlavou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: čtv 20. zář 2012 22:59:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Ale to tesneni by znamenalo jen unik chladici kapaliny a ne oleje...nebo i olej?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: ned 23. zář 2012 12:16:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
V těsnění jsou i průchody pro olejové kanálky :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: pon 24. zář 2012 9:25:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Ted o vikendu jsem si dal asi 600km a kouknul jsem na vodu v chladici....musel jsem dolit asi 1/2 litru...takze je to asi jasne ne? Tesneni pod hlavou. Hledam ted nejaky sikovny servis po praze. Vymenil bych tesneni na ventilech a pod hlavou. Material je docela levny, ale asi tam bude hodne prace, ze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: úte 25. zář 2012 10:33:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Znáte někdo toho kámoše od Jezzyho53 z BMWKlubu? "774 353 297 Praha Eden"
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=16084


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: úte 09. říj 2012 22:45:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Tak servis pribehnul a zadna zmena. Vymenilo se tesneni pod hlavou...u ventilu...pretesneni vika ventilu...premereny tlaky na valcich...tlakovani hlavy. Vse oka :-/
Pry je mozny ze je ted hafo bordelu ve vyfuku a katalizatoru a ze tomu mam dat tak 500-600km a uvidi se, jestli se ten bordel "vypali" a "vytlaci" ven. No moc tomu neverim.
Nejake rady pls??
Jeste mi napadl ventil odvetravani klikove skrine.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: úte 09. říj 2012 23:10:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Sleduj spotřebu oleje. Pokud ubývá nad normu je to jasné. Kdyby to byl zaolejovaný výfuk musel by se již dávno vypálit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 9:08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
No davno ne...teprve ted jsem si to vzal ze servisu. Jeste me napada olejova pumpa-vyveva a hlavne ten separator. Protoze olej to zere silene. Pritom to jedekrasne a tise. Tlaky jsou pry luxusni, ale mereno za studena a za tepla pry to muze brat pres krouzky...to se mi ale vubec nezda.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů