E46 Compact modrý dým po zahřátí
Moderátor: jirka404
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Hele lepší drahá sranda na opravu, než s tím autem nejezdit že mi sere jak to kouří
Ale s tím názorem tedy souhlas?
Asi takhle...tohle to dělá od začátku. Když je motor studený, tak je to v pohodě...nebo se aspoň zdá.
Když je motor zahřátý a jedu vše je ok...ale když zastavím...nebo dám nohu z plynu a automat tam hodí volnoběh a pak přidám, tak to zahulí jako krá** a po zahulení zase nic.
Když jedu na "manuál" a třeba dojíždím ke světlům a motor se pořád točí rychlostí a pak sešlápnu tak nic.
Je to srozumitelný?
Vždy to prostě zahulí poté co motor jede chvilku na volnoběh a pak přidám.
Ale s tím názorem tedy souhlas?
Asi takhle...tohle to dělá od začátku. Když je motor studený, tak je to v pohodě...nebo se aspoň zdá.
Když je motor zahřátý a jedu vše je ok...ale když zastavím...nebo dám nohu z plynu a automat tam hodí volnoběh a pak přidám, tak to zahulí jako krá** a po zahulení zase nic.
Když jedu na "manuál" a třeba dojíždím ke světlům a motor se pořád točí rychlostí a pak sešlápnu tak nic.
Je to srozumitelný?
Vždy to prostě zahulí poté co motor jede chvilku na volnoběh a pak přidám.
Naposledy upravil(a) Hauzik2 dne čtv 18. říj 2012 13:37:17, celkem upraveno 2 x.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
No jasně... zastudena je olej hustší a nepronikne někudy kam nemá... Se zahřátím řídne,taky se tam zvyšuje tlak a lítá všude a vleze všude. Takže při přidání plynu se zvýší tlak,olej vletí do svodů a hulí. Na volnoběh se tlak sníží a olej se drží tam kde má být. Těsnění dříku ventilu je halířovka pokud se nezjistí že je nějaký ventil kaput. Tam bych opravdu zkusil hustší olej... když to přestane tak je to jasný a neřešil bych to dokud by to nezačalo znova s hustším olejem. Pokud to bude hulit dál,asi bych zkontroloval ventily,ale při provozní teplotě a ne zastudena. Teda touto cestou bych šel já... Počkej si ještě na názor Jirky,on je od fochu,já to mám jen jako zábavu.
E21,jediná trojka s duší :)
E46 Compact modrý dým po zahřátí
No právě že to vypadá, že na volnoběh se dostane tam kam nemá/tudy kudy nemá a pak po přidání plynu se to vyfoukne ven ne?
OK dáme 10W40 po 500km s výplachem BG 109 (jak tady někdo psal) a uvidíme co ty na to?
OK dáme 10W40 po 500km s výplachem BG 109 (jak tady někdo psal) a uvidíme co ty na to?
E46 Compact modrý dým po zahřátí
No chlapi, ona je tady ještě ta druhá verze - při malých otáčkách na volnoběh zůstává část oleje na stěně válce a po přidání plynu v důsledku větší dodávky benzinu a zvýšení otáček (tím i teploty ve válci) se ten nahromaděný nesetřený ojej spálí a proto to zakouří do výfuku.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Takze porad to same. Bud ventily (v servisu by ale snad neco poznali), nebo "vyhorely" valce. Vite jak nechci delat valce za 50 nebo kolik by to vyslo a pak prijit na to ze je to nejaka picoviny za 1000,-
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Už jsi dal ten papír za výfuk? . Podíval ses na víčko ? Dej podrobnější informace a něco vymyslíme, když to je takto na dálku. Jinak ti mohu poradit - zajeď k Bohmovi do Počernic. Je vcelku levný a hlavně prodává jeté díly na BMW. Kdyby to byly opravdu válce, stačí u něj koupit nějaký jetý polomotor, nechat v nějaké brusírně udělat výbrus a písty a potom to poskládat s tím, co zbude s tvého motoru. Myslím, že by jsi se vešel do 15tis. Ale myslím, že to je zatím předčasné, dokud jsme nevyčerpali všechny možnosti.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Super...moc dekuju. Vse udelam o vikendu a podam zpravu
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Tak auto je po vymene vsech filtru...olej 10w40 a proplach motoru + svicky a zmena v radu jednotkach procent tzn. zadna.
Test s papirem za vyfukem 0...vubec nic na papirku nebylo. Vicko oleje je bez znamek cehokoliv spatneho. Vymenena chl. kapalina a pry v ni nic nebylo. Uplne cista.
Dalsi napady
Test s papirem za vyfukem 0...vubec nic na papirku nebylo. Vicko oleje je bez znamek cehokoliv spatneho. Vymenena chl. kapalina a pry v ni nic nebylo. Uplne cista.
Dalsi napady
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Jestli ty si z nás neděláš srandu . To snad není možné, aby se někde něco neprojevilo. Aby to nakonec nekouřlo proto, že tam teče moc benzinu. Jakou máš spotřebu? Nejezdíš někdy přes HK? Už se v tom ztrácím, ale někde jsi psal, že to "žere" olej. Máš to nějak podchycené kolik na 1000 km? Tohle by chtělo "osahat" osobně .
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Hele nedelam. Spotreba dle pal. pc byla kolem 7,8-9. Nemam, ale o vikendu si klidne udelam vylet. Klido hned zitra. S tou spotrebou ted nevim, ale pred servisem jsem si dal kolecko 600km a musel jsem doplnit 1oleje! + pul litru vody.