Právě je pát 19. črc 2019 7:54:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 13:44:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Tak ze sání se ti nemá co vyplachovat jelikož tam jde jen vzduch,za vstřikama s benzínem. Ale to bych asi neřešil pokud vyloženě není ucpané nebo zmenšený průměr kanálů natolik že by to nechtělo jet. Ještě jsem neviděl sání bez známek oleje takže to je asi normální. Sání jde do hlavy stejně jako z ní jdou výfukové svody takže minimálně u ní to od oleje bude. Tam bych ještě možná viděl problém ve ventilech... jeden nebo víc nemusí zcela dokonale doléhat na sedlo a při kompresi to prostě foukne kapku oleje do svodů a pak to hulí jak starej kikán. :?: Tam pak jedině zabrousit ventily nebo je vyměnit a zabrousit ale to je teď po všech pracích na hlavě vcelku pozdě. Moc pozorně jsem nečetl zpět... hlava se sundala a dělalo se přesně co? Rovnala se? To se dělá že se zabrousí a pak se použije tlustší těsnění. Ventily se dělaly? Jako nedávno jsem měl Fiestu III s motorem OHV (rozvod v bloku,bez vačky v hlavě,tyčkový systém zdvihání) na které motor od sjetí z výroby nikdo nedělal. Byla to 1,3 benzín... zvuk to mělo jako diesel tak jsem se rozhodl že sřídím ventily. No neřekl bys že v tom byl stejný motor... ale o to nejde... Víš jaké bylo překvápko když jsem zjistil že místo vůle 0,20mm na sání a 0,30 na výfuku tam postavím měrku na výšku? Ty měly půl centimetru... :o :shock: Hulila,žrala 12L,olej tam byl cca 1L na 1000km... a pak nic... Olej jsem už nedolil ani jednou a spotřeba šla na 8. Takže i když jsou dnes auta nacpané elektronikou,určitý podíl mechaniky tam prostě je a vždy bude. Je mi jasný že určitě máš hydroštely takže s vůlí nic neuděláš,ale co když je prostě jen bordel na sedle některého ventilu? Možná bych zkusil i tuhle cestu. Ale jak jsem už psal... zkus hustší olej... Pokud to bude hulit dál tak je to buď ventil nebo více a nebo volítaný kroužky ev. stěny válců.

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 14:43:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
No jak jsem psal...hlava byla na tlakování tzn ventily dole...když by tam bylo něco špatně tak to snad řeknou né? Když už měnily těsnění ventilů. Jinak jaký olej bych tam měl prubnout?
Ale určitě děkuju...ještě teda zkusím někoho ať mi mrkne na ventily...sedla...vůle.

Díky!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 15:30:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Tipuju že tam máš 5Wněco... zkus 10W polosyntetiku. první číslo značí viskozitu,čím nižší tím je olej řidší. Ale nad 15W už jde o minerály který se nesmí míchat se syntetikou... Polosyntetický oleje se snesou jak s tím tak s tím. Mrkni se na cedulku co máš někde pověšenou po výměně oleje jaký v tom je. Hustším nic nepokazíš,jen při studených startech trvá o fous déle než je všude kde být má. Je to metoda pokus-omyl,ale jinak asi nezjistíš kde je problém. Zatím zkus ten olej,myslím že vyjde celá záležitost levněji než hned kuchat hlavu.

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 17:07:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Souhlas...prubnu to. Někde na ford foru jsem četl, že když máš přidřeno, tak to jen olej žere ale nekouří. Už v tom mám docela zmatek :-/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 17:32:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
To muselo být moudro :D . Kampak by asi šly spaliny z toho sežranýho ojeje :D ? Když něco shoří, tak to musí kouřit, takže výfukem ven :D . Pokud by to žralo olej bez kouření, tak to někde teče :D . Až budeš mít to víčko oleje trochu "zajeté" podívej se, jestli na něm není zevnitř takové suché černé napálení.
Ještě taková praktická rada - dej si k výfuku tuhou čtvrtku bílého papíru a chvíli to drž na 2500 tis. otáček, samozřejmě při ohřátém motoru. Potom sem dej vědět co se ti na ni ukázalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 18:22:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Když jsme u toho víčka... na hodně autech jsem na něm viděl našlehanou emulzi... barva jako capuccino... jak jde o emulzi tak je to voda v oleji,ale nutně to nemusí znamenat fouklé těsnění ani nic takového. Dávám to sem jako podnět do diskuze protože mi není jasné kde se to tam bere. :?: :? Motor zcela v pořádku a tohle svinstvo na víčku a pod ním... Když se sundá kryt ventilů tak je to většinou v hlavě a tom víku úplně všude. Tohle mi hlava nebere. Každopádně když tohle na víčku uvidíš tak se neplaš,nic to není. :?: :?

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 18:59:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
To je časté startování studeného motoru a courání po městě za chladného počasí (zejména v zimě). Když se jezdí delší "štreky" většinou se to všechno odpaří. Taky jsem se s tím setkal při používání nekvalitního oleje. Speciálně to dělal olej ARAL, který si ta firma nechala někde mixovat a byla to hrůza. Jednou jsme sundali víko a ten sajrajt mechanici vybírali lžičkou, aby se vůbec dostali k ventilům :D . No je fakt, že pokud je to taková světlejší emulze a nemizí, většinou to je voda v oleji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: čtv 18. říj 2012 9:42:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Tak sani se pry cistilo. Jen nejaka plastova cast kam neni pristup...nejaky zahyb ne. Vcera jsem si dal kousek dalnice v rychlejsim tempu a kdyz jsem pristal na cerpacce tak bez koure...a to jsem tam daval 5minut oraz a parkrat jsem to proslapnul....uz to nechapu. Pak zase mesto a co krizovatka (po volnobehu) to kour. Voda ani olej se nehnul.

Ale nevim kolik toho koure...uz na to nebylo vecer moc videt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: čtv 18. říj 2012 10:55:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. zář 2012 10:58:46
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
Hele příspěvek ještě z jinýho fóra...co vy na to?


Hele pokud to zakouri po volnobehu, tak se dostava olej kolem driku ventilu, takze sice muze byt nove krouzky na ventilech, ale pokud jsou napalene driky a hrbate, tak to moc nepomuze. Tak jezdi a uvidis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: E46 Compact modrý dým po zahřátí
PříspěvekNapsal: čtv 18. říj 2012 11:49:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Tak ventily jsou poměrně drahá sranda na výměnu... viz zde: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... aft_inlet/ ceny zcela odpovídají cenám v bmw čr. ale jako nejpravděpodobnější bych je viděl no. :?: ceny druhovýroby jsou malinko nižší ale ve spoustě případů je lacinější originální díl což nechápu. :lol:

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů