Právě je pát 19. črc 2019 8:44:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 24. dub 2012 18:00:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
Ahoj zase mám problém. Když nastartuji auto a zapnu světla, tak je vše ok, ale jak se rozjedu tak mi vypne celé osvětlení interieru a hlavní světla-parkovačky ale svítí. Když šlápnu na brzdu tak se vše rozsvítí. Nevím si stím rady.Nevíte někdo co stím.Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. dub 2012 18:01:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
jinak mám E36 coupe r.v97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. dub 2012 22:30:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Pokud to nevyhazuje pojistky, vypadá to že je někde uvolněná kostra. Tohle zjistit je dost problém. Asi bych vyndával po jedné pojistky, až bych se dostal k okruhu, který to způsobuje no a potom jít po drátech. Je to zdlouhavé a proto by asi bylo lepší navštívit nějakého autoelektrikáře.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2012 18:07:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
no zajímavý je, ze jak se to zahreje tak to funguje normalně.Začlo mi to dělat ted vždycky po ránu.Jsem steho jelen :shock:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2012 19:33:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Podívej se pod přístrojovku, jestli není uvolněn zemnící kabel. Většinou to je tam.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2012 21:28:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
ted jsem se nato díval a kostra je v pohodě celý jsem to prošel a pak jsem si všiml, že mám potečenou baterku. Tak jsem to proměřil a když jsem nastartoval tak mě to dávalo 17 voltu, to je hodně ne,mělo by to dávat kolem 14. Tak si myslím že je to altec nebo regulátor napětí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2012 0:18:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
17 je moc. Je možné, že to přebíjí a relátka to neudrží a jde to do svazku. Změř výstup přímo u alternátoru a pokud to bude dávát ještě víc asi to bude v něm.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2012 19:02:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. bře 2011 9:00:30
Příspěvky: 15
ahoj tak dneska jsem zavezl auto k autoeletrikářovi a 2600 jen to hvizdlo.Repas alternatoru :P :P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů