Právě je pát 19. črc 2019 8:24:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 1:05:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Jirko mám možnost koupit E36 318tds,vypadá neskutečně parádně... ALE... nikdo si neví rady s motorem. Má to automechanik a je z toho v pytli. Koupil to nepojízdný,dlouho laborovali až teda autíno jezdí ale jako kdyby mělo zataženou ruční brzdu. Prostě jede mdle,bez výkonu,zrychlení žádný... Byl jsem svědkem startování... točil dlouho dlouho,pak to černě hulilo jak stará V3S a zvuk to mělo jak malý motocykl. :? Ani to neklapalo jako diesel,prostě to bylo divný. Je to moc pěkný zachovalý auto (po FL) tak si říkám jestli do toho jít... Kdyby to byla nějaká blbost tak by se to i vyplatilo. Diagnostiku na BMW mám doma,ale nemám kloudný software,co bys doporučil? Carsoft 6.5 mi teda jako dobrý program nepřijde... :mrgreen: Možná tak na to aby ukázal jestli to jde nastartovat a běží to. :lol:

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 13:15:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Já se obávám, že tohle zrovna tvoje diagnostika neukáže :) . S tím si můžeš maximálně odcvakat trysky :) . Osobně bych to viděl na čerpadlo, ale asi by to chtělo zkontrolovat i ventil recirkulace vyf. plynů, tlakové čidlo, no a je možné, že je vadná i řídící jednotka (to by měla ta tvoje diag. ukázat) ony ty jednotky DDE docela odcházely. Asi určitě by to ukázala ta diagnostika co mají v Březhradu, ale ta cena ;) . Nebo někde sehnat VCDS program.

Předpokládám, že trysky a ostatní základní úkony jste již vyzkoušeli ;) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 13:31:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
No už v tom je 20tis jen na opravách. :? Zkoušelo se úplně všechno. Mám proto pocit že to bude nějaká totální kravina. Kdysi jsem měl E34 která mi zdechla za jízdy a prostě byla mrtvá... Týden jsem se v tom hrabal a vyzkoušel co se dalo a nakonec stačilo zahýbat kabelovým svazkem a tradaaaa... :lol: No tohle mi silně připomíná problémy s ex 405kou. Jen šlo o benzína. Startovalo to úplně stejně a nakonec to byl modul zapalování,dal jsem do toho svůj z E21 a jezdilo to jak drak. Předpokládám že tohle asi diesel nemá,no i když možný je všechno. :shock: A vlastně jsem to samý řešil u ex E36 318i kde to zase byla lambda,stačilo jí odpojit a jezdilo to jak jiný auto. :lol: Ještě dotaz mimo mísu... palivové čerpadlo z E34 525i - jde použít i na dieselovou 525ku nebo tam je jiný? :?: Kámoš má chrochťáka a zlobí ho čerpadlo a já mám jedno zánovní doma... :lol:

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 17:03:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Možná by to šlo nějak upravit, ale podle čísla dílu mě to ukazuje, že čepadlo na 525i lze použit jen do benzinových motorů od 518 do 540.
No a k tomu "ropákovi" - když už jsi do toho vrazil 20 tis. tak by se možná ta diagnostika vyplatila.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 20:17:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. lis 2010 20:05:23
Příspěvky: 72
Hmmm... no asi jo,Březhrad je kousek... jinak čerpadlo nový,dělaný vstřiky,nový rozvody,časování... výměna čidel. Prý měnili teď čidlo a vzduch a je to lepší. Ale podrobnosti nevim.

_________________
E21,jediná trojka s duší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 320D Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: úte 16. říj 2012 0:23:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. led 2012 21:01:59
Příspěvky: 193
Teď mě tak ještě napadlo při té tvoji zmínce o těch výměnách. Máte správně nastavené čerpadlo a časování. Vím je to blbá otázka, ale i mě se stalo, že jsem jednou přesadil rozvod o jeden čep :D a potom jsem dělal znova rozborku :D . Prostě jak se to bere s rutinou občas se šáhne vedle :D .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo BMW


News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů